Kaksplus.fi

Mon novembre

2. marraskuuta 2011

Mun marraskuuni on alkanut seuraavissa merkeissä.

Erittäin paljon stressiä aiheuttavan tentin tenttikirjoja pänttäämällä.



Hörppimällä ihanan mausteista, sisältäpäin lämmittävää teetä.



"Teen hörppimisvälineenä" on ollut kullan Portugalista tuoma Disney -muki (joko Ihaa tai Nasu). 



Nauttimalla ihanaa päivällistä, savustettua lohta, fetasalaattia ja valkosipulivoipatonkia.


Maistelemalla maailman parasta teetä, joka lievittää jopa makeanhimoa.


Ihailemalla auringonlaskua omalta parvekkeelta.























Toivotaan, että marraskuu jatkuu yhtä ihanana (ja, että saisin VIHDOINKIN noi tenttikirjat unohdettua...).

8 kommenttia :

  1. Voih tenttikirjat näyttää valitettavan tutulta parin vuoden takaa :( Tsemppiä lukemisiin!

    VastaaPoista
  2. Mä en tykkää yhtään noista tenttikirjoista. :( Mut kiitos tsempistä!

    VastaaPoista
  3. Oii toi oranssi clipper näyttää ja kuulostaa ihanalta, sellaseen kun törmäisi. Terveisin Clipperin sleep easyä parhaillaan juova teefani :)

    VastaaPoista
  4. Kannattaa kokeilla! Ostin sitä ekan kerran luontaistuotekaupasta, mutta olen myös Citymarketista sitä löytänyt. :)

    VastaaPoista
  5. Hei, mitäs sä opiskelet ja missä? Olin laiska enkä jaksanut alkaa selailla tarkemmin, varmaan oot jo jossain kertonutkin :D

    VastaaPoista
  6. Mä opiskelen toista vuotta luokanopettajaksi Helsingin yliopistossa. :)

    VastaaPoista
  7. v-i-t-u-t-t-a-a kun linkität blogis joka kommenttiin jonka kirjoitat jollekulle ! sain ainaki itse sen kuvan et sulle on blogissa tärkeintä lukijamäärä..

    etenkin kun sun blogi on perus, keskinkertainen lifestyleblogi niin väittäisin että täysin tuntemattomia ei vaan kiinnosta.

    nauti toki elämästä, opiskelusta jne miten se meni, mutta älä tyrkytä sitä muille <3

    VastaaPoista
  8. Mulle se mun blogini linkittäminen toimii lähinnä käyntikorttina siitä, että kuka sitä kommenttia kirjoittelee. Jos sitä kautta eksyy ihmisiä mun blogiini, niin kiva juttu!

    Kiitos, että jaoit SINUN mielipiteesi.

    VastaaPoista