Kaksplus.fi

Koukussa!

22. marraskuuta 2011


Mä olen koukussa! Koukussa nimittäin Zoe Hartin (Rachel Bilson) hauskoihin juttuihin ja ihaniin asuihin, Bluebellin komeisiin miehiin ja ihanaan pikkukaupungin tunnelmaan. Jos Hart of Dixie -televisiosarja ei ole vielä sinulle tuttu, suosittelen korjaamaan asian mahdollisimman pian!

Lyhykäisyydessään sarja kertoo siis Zoe Hartista, newyorkilaisesta lääkäristä, joka muuttaa Alabaman pikkukaupunkiin, koska elämä New Yorkissa ei mennytkään suunnitelmien mukaan. Uusi elämä Bluebell -kaupungissa tuo mukanaan sopeutumisongelmia, ihmissuhdekoukeroita, itseensä tutustumista ja uuden oppimista.


SUOSITTELEN! Onko sarja muuten tuttu jo jollekin? Mitä itse tykkäät sarjasta? :)

11 kommenttia :

  1. No NYT kiinnostuin! :D Sana "Gossip Girl" iskeytyi näkökenttääni!

    VastaaPoista
  2. Mie oon tosi huono seuraamaan tv-sarjoja, mutta tähän vois kyllä tutustua joskus kun on aikaa :)

    VastaaPoista
  3. Voi, vaikuttaa kyl tosi kivalta sarjalta. Varmaan minunkin täytyy tutustua joskus :)

    Hei sit ois vähän tyhmä kysymys :D Huomasin että oot viime kuussa tilannu lookfantasticilta.
    Voitko kertoa mulle, että miten toi osoite pitäisi sinne ilmoittaa? Tai siis ku ilmoitin sen niinku pyydettiin, niin nyt se on ihan erikoisessa järjestyksessä. Tyyliin "3 Kukkakuja 7 A. Sit on paikkakunta, maa ja viimisenä postinumero. Ni äää mitenkä se kuuluu, toi nyt on musta aika erikoinen järjestys. Voiko sen muuttaa tonne niinku se täällä suomessaki on se järjestys? Kiitos jo etukäteen jos ees ymmärsit mitään :D Oon vähän käsi tämmösten juttujen suhteen, mut en oo koskaan tilannu ulkomailta :D

    VastaaPoista
  4. Muistelisin, että olen itse ihmetellyt joskus ihan samaa. Se vääntää sen osoitteen englantilaiseen muotoon, mutta kyllä se paketti siltikin on aina löytänyt perille. :) Mä olen aina laittanut osoitteen "suomalaisessa muodossa" eli mun mielipide on, että annat osoitteen sellaisenaan; siihen tulee kuitenkin sun nimi, maa ja postinumero ja -toimipaikka oikein ja kadunnimi about oikein.

    Selvenskö yhtään? :D Oon maailman huonoin selittämään asioita. T. tuleva luokanopettaja xD

    VastaaPoista
  5. Joo selvensi kiitos! Täytyypä laittaa tilausta, jännää :D

    VastaaPoista
  6. näytetäänkö tota sarjaa suomessa? :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi: Oleppa hyvä! :>

    Krisse: Ei näytetä vielä. Olen itse ladannut ne netistä ja katsonut ne koneelta. USA:ssa on käynnissä parhaillaan sarjan eka kausi.

    VastaaPoista
  8. Rachel Bilson on ihana <3 Tää voiskin olla seuraava ladattava sarja. Kuulostaa tosi hyvältä, vaikka sit varmaan onkin jännää nähdä Bilson näyttelemässä jotain muuta kuin OC:n Summeria :D

    VastaaPoista
  9. Se on vähän samantyyppinen rooli ku Summer oli (ainakin muistaakseni)! Suosittelen, Maiju! Veikkaan vahvasti, että tykkäät. :)

    VastaaPoista