Kaksplus.fi

Aidez-moi!

29. marraskuuta 2011

Eli auttakaa minua! Mulla on kamala tenttirupeama (ja STRESSI), joka loppuu vasta joulukuun 16. päivä. Intoa ja halua bloggaamiseen löytyy hirmuisesti, mutta ideoita ei! Ajatukseni pyörivät lähinnä tenttikirjojen ja lukemisen ympärillä, joten pyydänkin teiltä nyt apua. Arvostaisin tosi paljon, jos joku ihanainen keksisi minulle bloggausaiheen/-aiheita. 

Jos mielessäsi on jokin postaustoive/-idea, jonka haluaisit minun toteuttavan, kerrothan sen kommenttiboksiin.

Kiitos jo etukäteen avusta! Arvostan sitä todella. <3 :)

Kuvituksena minä ja "Robbie Williams" Amsterdamin Madame Tussaudsissa joulukuussa 2008. Näytän aika onnelliselta vai mitä?! ;)


6 kommenttia :

  1. Tee joku kysymyspostaus vaikka :)

    VastaaPoista
  2. Itteeni kiinnostais lähinnä tietää millanen sä oot ollu ennen tätä blogia, ja millasii tulveisuuden suunnitelmii sulla on , siis joku postaus sun elämästä ennen blogia-blogin jälkeen :)

    VastaaPoista
  3. Hauska idea! Kiitos siitä, Anni! :)

    VastaaPoista
  4. ää, postausideoita, multa näitä löytyy :D

    - parhaat nettikaupat
    - parhaat matkakohteet ikinä
    - millanen sä oo ollu ( ns. vuodesta 2000 vuoteen 2011 miten oot muuttunu)
    - Arvonnat on aina ihania!!!
    - Lempikauppasi
    -Lempitavarasi


    siinä niitä nyt tuli jonkun verran :D

    VastaaPoista
  5. Hui, säpäs olit kekseliäs! Kiitos, Jonna Eveliina!! =)

    VastaaPoista