Kaksplus.fi

Talven juhlat 1.

27. lokakuuta 2011

Tänään olen ollut kuumeessa ja aikani kuluksi askarrellut muutaman kollaasin inspiraatioksi talven juhlia varten.

Kengät: Brandos










































Näiden kaikkien mekkojen alle sopii hyvin mustat sukkahousut. Itse en ainakaan tykkää talvella juhlia paljain säärin (tai edes ihonvärisillä sukkahousuilla).

Kengät: Brandos










































Tässä asussa on hauskat "tätifiikset"! Paljettitoppi kruunaa asun, joka toimii myös ilman valkoista takkia.

Kengät: Spartoo
Paita shortsien sisään, mustat sukkahousut jalkaan, korut käteen ja korviin, korot jalkaan ja juhla-asu on valmis!

Mikä asuista on teidän mieleenne? Mun suosikkeja on ehkä Santorini -mekko ja ehkä alempi asukollaaseista. :)

Ja eikun juhlimaan! ;)

6 kommenttia :

  1. Mulla on ollu tänä syksynä joku ihme fiksaatio punasiin mekkoihin, on vaan ihan pakko saada sellainen pikkujouluihin! Ja noi molemmat punaiset mekot ekassa kollaasissa lähentelee just sitä, mitä etsin!

    VastaaPoista
  2. Sit vaan Vilaan sovittelemaan! =)

    VastaaPoista
  3. Onpa kivoja juttuja! Mulla on vielä pikkujoulumekko hakusessa, saa nähdä saanko hommattua mitään uutta. Tuo tummemman punainen mekko ekassa kollaasissa on ihana! :)

    VastaaPoista
  4. Yllättävän kivoja juttuja löytyi Vilan netistä. Ei mun mielestä liikkeissä ole ollut näin kivoja. :O Musta olis myös kiva hommata jotain uutta pikkujoulujuhlia varten. Ehkäpä sorrun jossain vaiheessa! ;)

    VastaaPoista
  5. Emilia Dress ja saman väriset kultahippukengät! OIH!<3

    VastaaPoista