Kaksplus.fi

The Shades of Brown and Grey

15. lokakuuta 2011

Tässä eilistä asua. Eilisen äivän olin ihan kotosalla koulutehtäviä ja eilistä postausta tehden. Illalla lähdettiin syömään ja hengailemaan mun vanhempieni luokse ja halusin laittaa päälle - ylläripylläri taas - jotain rentoa. Näillä mentiin siis! En ehkä kovin paljon itse lämmennyt asulle, mutta eiliselle reissulle se kelpasi paremmin kuin hyvin.

Ei välitetä noista rypyistä sitten, eihän? :P



Nahkatakki / Joelle by Ellos
Huivi / Itse tehty
Neule / Vero Moda Jeans
Pitkä paita / H&M
Sukkahousut / Lindex
Kengät / Vagabond

Nyt aloitan uskonnon didaktiikan tenttiin lukemisen. Arvatkaa jaksaisko?

4 kommenttia :

  1. Oikeen hyvinhän tuo asusi rentoon päivään passaa. :) Mulla kanssa tässä viikonlopun aikana vähintään viiden sivun oppimispäiväkirja tuherrettavana. Ei kauheesti innosta. :P

    VastaaPoista
  2. Oi voi, tsemppiä! :) Mä sain päivän luku-urakan tehtyä ja ajattelin huomisenkin osaa alkaa lukemaan... Oon varmaan tullut hulluks?! x)

    VastaaPoista
  3. Kivannäköinen asu! Tuo huivi näyttää ihanan lämpöiseltä ♥

    http://curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kiitos! Se on ihanan lämmin :)

    VastaaPoista