Kaksplus.fi

Satunnaisia faktoja minusta

17. lokakuuta 2011

Bongasin MouMou -blogista hauskan haasteen ja ajattelin toteuttaa sen maanantai aamupäivän kunniaksi. Eli kyseessä on Satunnaisfaktahaaste, jossa on tarkoitus kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään ja sen jälkeen jakaa haaste eteenpäin kahdeksalle bloggarille.

Tässä satunnaiset asiat minusta.

1. Pesen hampaani aina sekuntikelloa katsoen. Jaan hampaat neljään osioon (alavasen, ylävasen, alaoikea ja yläoikea). Ensin pesen 30 sekuntia jokaista osiota ja sen jälkeen 15 sekuntia per osio. Jos en käytä sekuntikelloa, tuntuu, että hampaat jäävät likaisiksi.

2. Herään joka aamu noin kello 10.30-11.00, jos ei tarvitse aikaisemmin kouluun herätä eli nukun noin 12 tunnin yöunet.

3. Mulla odottaa kellarissa kaksi Ikea -kassillista ja kaksi jätesäkillistä vaatteita kirpputoria.

4. Mä en ole koskaan edes maistanut tupakkaa (Yök, mikä haju!).

5. Tykkään elokuvien katsomisesta! Me katsotaankin poikaystävän kanssa joka ilta elokuva.

6. Inhoan hämähäkkejä tai enemmänkin niiden tekemiä seittejä, hyi.

7. Mä en yhtään tykkää, jos pitää olla paljain varpain tai, että joku koskee mun varpaisiin (Ällöttävää!),  siksi mun jaloista löytyy AINA sukat.

8. En juurikaan käytä alkoholia. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa juon muutaman siiderin. En koskaan juo humalahakuisesti, koska mun mielestä humala/alkoholi ei ole sen arvosta, että sen takia pitäisi kärsiä seuraava päivä.


Kaikki, jotka haluavat tämän tehdä, olkaa hyvät! En haasta nyt ketään, mutta luen mielelläni, jos joku haluaa kertoa kahdeksan satunnaista faktaa itsestään - linkatkaa siis blogitekstit mulle, jos viitsitte! :)

Nyt suihkuun ja sen jälkeen (toivottavasti) viimeistä päivää uppoudun uskonnon didaktiikan ihmeelliseen maailmaan.

2 kommenttia :