Kaksplus.fi

HÖH!

25. lokakuuta 2011

Kiva ylläri tänään, kun kävin postista hakemassa Lookfantastic tilaukseni... Postityöntekijä kantaa eteeni ison sinisen laatikon, avaa sen ja kappas, nenääni tulee Paul Mitchellin Tea Tree -shampoon tuoksu. Litran shampoopullo oli kuljetuksessa mennyt rikki ja sotkenut muut tuotteet ja pehmentänyt pahvilaatikon. Lähetin äsken Lookfantasticille sähköpostia. Toivottavasti vastaavat siihen pian, jotta tiedän miten minun tulee toimia.



Pakettiharmitusta lisäsi myös se, että kauan odottaamani Tigin hoitosuihketta ei ollutkaan paketissa! Pehmentyneessä ja "märässä" tilauslistassa oli tarra, jossa kerrottiin tuotteen olevan loppu varastosta. NOUUUU! Miksei tämä tullut ilmi tilatessani? Kurjaa!

Eipäs ole aikaisemmin käynyt näin! Onko teillä vastaavia kokemuksia? Kuinka asiat loppujen lopuksi järjestyivät?

10 kommenttia :

  1. Kääk! On käynyt mullekin noin, pahin kävi Lushin tilauksen kanssa. Ja pari muutakin on lievästi vuotanut tai avautunut ja olen aina valittanut ja aina saanut uuden tuotteen tai rahat takaisin. Lookfantasticista ei kai ole moisia kokemuksia. Viimeksi kun valitin beautybaylla avautuneesta kasvovoiteesta, mun piti ensin lähettää niille kuvia todisteeksi. :P

    VastaaPoista
  2. Toivotaan, että saisin Lookfantastic:ilta vastauksen mahdollisimman pian! Mahtavaa olisi, jos he lähettäisivät uuden tuotteen tilalle. En millään jaksaisi tehdä uutta tilausta, jos saisin rahat takas :D (Ihan kun tilaamisessa kamala vaiva oliskin... x))

    VastaaPoista
  3. Voi harmi, ei oo kyllä käyny noin mutta varmasti aika ärsyttävää. Ja näyttää ihan niin ku tuolla olis makaronia! :D

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. :D Makoronilta ne pakkausmatskut tuntukin! :D

    VastaaPoista
  5. voi ei, inhottava kohtalo paketilla :( Heh mäkin mietin hetken, että mitä ihmeen makaroonisörsseliä ne on laatikkoon heitellyt, ennen kun tunnistin, mitä ne oikeen on :)

    VastaaPoista
  6. Nii oli :( Ei kuulunut tänään vastausta Lookfantasticilta. Toivottavasti huomenna tulee!

    VastaaPoista
  7. heippa! Käy kysymässä postista korvaushakemus kaavaketta, en kyllä tiedä että korvaako ne yleensä helposti mutta kannattaa kokeilla! Riippuu varmaan aika paljo tuotteen arvosta ja onko paketti lähetetty särkyvänä tms. PS.olen postissa töissä.

    T:pinja

    VastaaPoista
  8. Pinja: Kiitos vinkistä! Mä oon Lookfantasticille ollut yhteyksissä. Oon lähettänyt kuvan rikkinäisestä tuotteesta, mut en ole saanut vielä vastausta. Varmaan hiostelen niitä niin pitkään, että saan sieltä vastauksen, että korvaako ne. :) Katotaan, mitä sitten keksin!

    VastaaPoista
  9. Voi ei! Mulle tuli just koruja, joista sormukset oli kaikki ihan rikki. Oli vielä pakattu hyvin muoveihin, en tajua ees miten ne on voinut hajota! On täytynyt joutua kovasti runnotuksi. Välillä oon ollut kotona, kun posti tulee ja ihan hirvittänyt se, kun ne väkisin tunkee paketteja luukusta. Ovikelloakin voisi toki soittaa :D Toivottavasti saat korvauksen tuotteista, mulle luvattiin onneks toimittaa ne korut uusiks :)

    VastaaPoista
  10. Höh :O Olipas sulla käynyt huono tuuri. Onneks saat uudet tilalle. :) Toivottavasti mäkin saan korvauksen... :/ :)

    VastaaPoista