Kaksplus.fi

Yesterday's

6. syyskuuta 2011

Eilen aloitin kouluvuoteni tällä asulla. Koulu alkoi aika rennosti yhdellä luennolla. Luennon jälkeen suuntasimme yliopiston Avajaiskarnevaaleihin, josta ostin muutaman haalarimerkin. Loppupäivä menikin sitten sohvalla ja sängyllä pötkötellen... Sunnuntai-iltana alkanut kurkkukipu nimittäin lisääntyi ja sai kaverikseen lihas- ja päänsäryn ja huonon olon. Jep, hyvin alkoi eka kouluvuosi! Onneksi tänään on kuitenkin ollut parempi olo. Kurkku vain on edelleen yhtä kipeä...



Bleiseri / Topshop
Neule / Vila
Pilkkusukkahousut / Lindex
Maiharit / Ellos
Laukku / Marc by Marc Jacobs

Mä en ymmärrä, miksi mun asukuvat ei koskaan onnistunu! 90% otetuista kuvista oli täysin heilahtaneita. Joten tässä "parhaimmat" niistä.

Mun muuten pitäisi varata kampaaja-aika. Ei tee yhtään mieli pitää hiuksia auki... Latvat hapsottaa ja malli on ylikasvanut. Ehkäpä huomenna saisin varattua ajan (enhän mä tässä ole kuin viikon asiaa suunnitellut). Onko muut yhtä saamattomia kuin mä?

2 kommenttia :

  1. kiva asu ja ihana toi sun laukku ja sen väri! :)
    p.s mulla on blogissani arvonta, käy osallistumassa jos tahdot :)

    diamondgirl-janika.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mä tuun kurkkailemaan! :)

    VastaaPoista