Kaksplus.fi

Tylsää!

13. syyskuuta 2011

Mä olen ollut nyt 10 päivää sairaana. Ensin alkoi kova kurkkukipu, seuraavaksi lähti ääni ja tuli kova nuha ja ärsyttävä yskä. Eilen koko kasvojani alkoi särkeä, enkä kivun vuoksi pystynyt nukkumaan. Tänään soitin akuuttilääkäriajan. Lääkärin tutkimuksen perusteella, mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni poskiontelontulehdus. Eipä tunnu kivalta muuten! Toivotaan, että antibiootit ja Duact poistaisivat kivun. Ensimmäisten jälkeen ei ainakaan vielä tunnu muutosta...

Onko teillä kokemuksia poskiontelontulehduksesta? Kuinka nopeasti pitäis antibioottien vaikuttaa?

Tämän kirjoituksen pointti oli siis se, että valitettavasti mulla ei nyt riitä energiaa yhtään postailemiseen. Ideoita olisi paljon, mutta energiaa niiden toteuttamiseen ei löydy. Toivottavasti tervehdyn mahdollisimman pian, että pääsen takaisin bloggailemaan...

4 kommenttia :

  1. Voi ei! Voin vaan kuvitella millainen olosi on. :P Kauhesti tsemppiä ja mahdollisimman pikaista parantumista.<3

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa todella tutulta - mullakin oli ääni kadoksissa viimeks kun sairastin. Poskiontelotulehdusta en oo koskaan ite sairastanut, mutta mitä tutuilta oon kuullut, antibiootit pitäis alkaa vaikuttaa suht nopeasti kuitenkin. :> Toki se voi olla vähän henkilöstäkin riippuvaa. Mutta kovasti paranemisia sinne! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos ja juu, oikeassa olit antibioottien suhteen! Tänään tuntuu jo paremmalta! :)

    VastaaPoista