Kaksplus.fi

Retkipäivä!

11. syyskuuta 2011

Käytiin tänään Korkeasaaressa. Oli ihana, aurinkoinen syysilma ja maailman parasta seuraa! :) En ollut muutamaan vuoteen siellä käynytkään. Oli ihanaa huomata, ettei mikään siellä ollut muuttunut. Korkeasaari on nimittäin mulle suht nostalginen paikka - käytiin siellä usein pienempänä perheen kanssa. No, nyt kuvia meidän ihanasta retkipäivästämme! :)





Mua naurattaa! 

Ihana Helsinki Korkeasaaresta kuvattuna

Mangusti -keko! Ne suojeli kahta pientä poikasta <3

Mä (asusteena tyylikäs kameralaukku) ja joku ihana <3. 

Ihana pikkuinen harmaa pupupallero

Riikinkukot on upeita! Harmi, etten nähnyt pyrstöä levitettynä.


Saukko ottaa lepoa.

Ihana syyskuinen (!) taivas!
Mulla oli kertakaikkisen ihana päivä kipeilystä huolimatta! Toivottavasti teilläkin oli!

2 kommenttia :

  1. Mä oon käynyt Korkeasaaressa ehkä kerran elämässäni ja silloinkin niin pienenä etten muista siitä mitään. :P Reissu on jo monta vuotta ollut listalla, mutta jäänyt tekemättä. Toivottavasti ensi kesänä! Ihania kuvia, teidän päivä näyttää ja kuulostaa varsin onnistuneelta. :) <3

    VastaaPoista
  2. Viivi, kannattaa ehdottomasti käydä! Suosittelen kuitenkin välttämään hellekeleillä käyntiä, koska eläimet on usein silloin piilossa. :)

    VastaaPoista