Kaksplus.fi

New Hair?

28. syyskuuta 2011

Kävin viimeksi kampaajalla toukokuussa, joten eiköhän olisi aika taas raahata takamukseni ihanan kampaajani tuoliin! Olen erittäin iloinen siitä, että olen löytänyt maailman parhaan kampaajan, joka ei koskaan häkelly istuessani tuoliin ja kertoessani, etten oikein tiedä mitä haluan. Ainoa kriteerini on aina ollut  se, että hiukset täytyy pystyä laittamaan kiinni. Sanon aina kampaajalleni, että "Tee mitä haluat!", koska tiedän, ettei hän päästä minua tuolistaan hirveännäköisenä. ;)

Vaikka edelleenkin aion antaa vapaat kädet kampaajalleni, aloin eilen huvikseni etsiä omaa silmääni miellyttäviä kampauksia. Kaikki oikeastaan alkoi siitä, kun viikonloppuna ystäväni sanoivat, että minulla on sydämenmuotoiset kasvot ja aloin miettiä, että minkälaisia leikkauksia suositellaan kasvojeni muodon perusteella. 

Löysin muutaman todella paljon itseäni miellyttävän kampauksen!

Kuva: www.ramboetgallery.com

Tämä leikkaus on samantyyppinen kuin mulle leikattiin toukokuussa. Tykkään edelleen,
että malli näyttää kivalta!

Kuva: www.worldhairstyles.com

Heidi Klumin hiukset ovat tosi ihanat! Tällainen lyhyempi malli voisi kiinnostaa muakin. Ainoa, josta en ehkä tykkää tässä leikkauksessa, on tuo otsatukantapainen... Lisäksi haluaisin pitää jakauksen keskellä päätä. 

Kuva: beauty.about.com
 
Tämä Gwyneth Paltrow:n leikkaus viehättää minua pelottavan paljon... Niin paljon, että luulen lähteväni tämän tyyppinen kampaus päässäni kampaajalta! Tätä mallia tuskin kovin hyvin saa kiinni, mutta toisaalta, olen viime aikoina pitänyt hiuksiani auki yllättävän paljon... 

Loppukevennykseksi vielä unelmieni hiukset. Minulla on nimittäin luonnostani piikkisuorat hiukset. Jos saisin valita hiukseni olisivat luonnonkiharat ja niissä olisi juuri tuollainen huolettoman näköinen leikkaus kuin Keri Russellin hiuksissa. 

Kuva: beauty.about.com
Ehtisköhän vielä tänään varaamaan ajan? ;)

6 kommenttia :

  1. Tuo Gwyneth Paltrow:n hiusmalli on munkin mielestä tosi ihana! Oon miettinytki että eikö kukaan oikeesti yhdy mun mielipiteeseen :D Itekkin halusin joskus samantyylisen mutta päädyin siihen tulokseen ettei se mulle varmaan sopis. Mutta jos sulla kerran on sydämenmuotoiset kasvot niin sulle saattais sopiakkin :)

    VastaaPoista
  2. Eikö ookkin! Sun täytyy kampaajalta kysellä mielipiteitä siitä, että sopiiko ne sulle. :)

    VastaaPoista
  3. Mustakin toi Gwyneth Paltrowin hiusmalli on ihana ja jos minä omistaisin noin pitkät hiukset joita ei aina täytyisi suoristaa ,olisi tuollainen leikkaus munkin päässä. :) Ja kun mietit meneekö tuo kiinni niin kyllä minä uskon ,että se aika hyvin menee :)

    VastaaPoista
  4. Nii, voi olla et just ja just menee kiinni! Täytyy kysellä kampaajalta toimisko toi leikkaus vähän pidempänä. :P

    VastaaPoista
  5. ai että on kauniita hiusmalleja ! (8
    mullakin on piikkisuorat hiukset luonnostaan, enkä siten voi ymmärtää miksi ne, joilla on luonnonkiharat, valittavat niistä !? :D Näitä suoria hiuksia ei saa näyttämään hyvältä.

    VastaaPoista
  6. Haha :D En mäkään voi ymmärtää, mitä valitettavaa luonnonkiharissa hiuksissa on! :D

    VastaaPoista