Kaksplus.fi

Happy Birthday!

18. syyskuuta 2011

Tänään tosiaan juhlittiin rakkaan mummoni 90 -vuotissynttäreitä koko suvun voimin. Oli ihana päivä - herkullista ruokaa, ihanaa seuraa ja lapsien iloista naurua. Seuraavaksi muutamia kuvia juhlasta. Ehkä vähän tylsää, että vain mun naama näkyy kuvissa, mutten halua sukulaisiani ja rakkaitani tuoda blogiini. :)

Minä mummon kainalossa <3

Äiti oli ostanut ihania gladioluksia ruokapöytää koristamaan. 



Mikäköhän valkoinen täplä mun silmäkulmaan on tullut :O 
Mussu, jolla on Gary Grant -"naamari"!
Mekko / Asos
Sukkahousut / Lindex
Vyö / H&M

Huomenna onkin sitten jännä päivä - ensimmäinen kahdesta sijaisuuspäivistäni! Olen maanantain ja tiistain luokanopettajan sijaisena kolmosluokassa.. Iik! Olen pääasiassa tehnyt sijaisuuksia eskariluokissa, joten aika erilaista menoa huomenna luvassa... Mun täytyy mm. kerrata peräkkäin lainaaminen matikantuntia varten ja jotenkin miettiä myös sen opettamista lapsille. Kerron huomenna miten meni! :)

2 kommenttia :

  1. heyy aattelin vaan sanoo et rakastan sun blogiis ja ihailen sun tyylii :) jatka samaan malliin ;D!

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista