Kaksplus.fi

Red or vintage?

31. elokuuta 2011

Nyt olen saanut täydellisen koululaukkun metsästykseni siihen vaiheeseen, että enää olisi päätettävänä väri. Olen ajatellut, että jokin klassinen väri olisi hyvä sijoitus. Kysymykseni kuuluu: punainen vai vintage? Tällä hetkellä olen aika lailla punaisen puoleen kääntymässä. Punainen on kuitenkin klassinen väri ja vaikkei sitä juurikaan kaapistani löydy, en usko, että kyllästyn siihen.

Ruskeansävyinen laukku tuntuu punaisen rinnalla tylsältä ja liian turvalliselta valinnalta (vaikkei tätäkään väriä löydy kaapistani edes kengissä...). Kuitenkin jostain syystä harkitsen sitä edelleen.


Kumman itse valitsisit?

8 kommenttia :

  1. ite ottaisin ruskeen, koska punanen ei ollenkaan oo mun väri.. mut toi punanen on kyllä hieno!

    VastaaPoista
  2. punainen on nyt hitti väri! valitsisin sen :)

    VastaaPoista
  3. Mäkin alan olemaan aivan täysin punaisen puolella! Tuo ruskea on liian "tylsä" väri mulle ehkä. :)

    VastaaPoista
  4. Irinan tapaan mullekaan punainen ei oo yhtään omin väri, mutta tossa kuvassa se kyllä näyttää ihan pirun houkuttelevalta ja sähäkämmältä kuin ruskea. Eli siis punainen. :)

    VastaaPoista
  5. Viivi, oon aivan samaa mieltä! Ei punainen mullekaan oo yhtään omin värin, mut jostain syystä se houkuttelee mua! :D Haluaisin kuitenkin värikkään laukun ja punainen varmaan on kuitenkin klassisin väri noista värikkäistä vaihtoehdoista.

    VastaaPoista
  6. Punainen ehdottomasti!! Haha eksyin tänne yes dear-blogin kommenttiboksin kautta ekaa kertaa ja piti heti tulla kommentoimaan:D Ja taisin itekin vähän rakastua tohon punaiseen laukkuun...

    VastaaPoista