Kaksplus.fi

More Spots!

31. elokuuta 2011


Tänään ollut vähän tylsä päivä. Olen muun muassa yrittänyt tehdä koulutehtäviä, siivonnut, katsonut Criminal Mindsia ja päivän kohokohtana käynyt vanhempieni luona. Huomisen suunnitelmissa on aamujumppa (jos jaksan herätä ajoissa...), koulutehtävän tekoa ja illalla lastenhoitokeikka. Tällä hetkellä väsyttää ja ärsyttää eikä mikään huomisen tehtävistä kiinnosta. No, eiköhän tää olo helpota kunhan pääsee nukkumaan! 

Mulla on aivan hirveä hinku alkaa neulomaan, mutta en anna siihen itselleni lupaa ennen kuin olen kirjoittanut kaksi esseetä koulua varten. Huomenna on siis saatava valmiiksi ainakin toinen, jotta viikonloppuna ehtisi jo aloittaa neulomishommat.

Nyt vähän iltapalaa ja Big Brotheria. 



Tänään näytin tältä. 



Neule / Stradivarius
Toppi / New Look
Housut / Asos
Kengät / Converse
Laukku / Tiger of Sweden

2 kommenttia :

  1. Eiks oo kauheeta kun sormet oikeen syyhyää neulomaan! Mun piti äsken soittaa äitille et tuo mulle huomiseks aamulla puikot et pääsen neulomaan kun oon flunssan vuoks saikulla. :P

    VastaaPoista
  2. :D ON! Tänään otan itseäni niskasta kiinni, jotta pääsen viikonloppuna neulontahommiin! :)

    VastaaPoista