Kaksplus.fi

Spongebob Squarepants

21. heinäkuuta 2011

Tänään oli kiva päivä - tai no, aamun kiukuttelujen jälkeen oli kiva päivä! Päätettiin yllättää mun vanhemmat ja mentiin mun kotikotiin grillailemaan heille ruokaa. Grillattiin marinoituja ja naturelleja broilerin rintafileitä, maissia, sipulia, kalkkunanakkeja ja tehtiin kasvisnyyttejä (NAM!). Mun mielestä kasvisnyytit on kesän paras ja helpoin grilliruoka (tai no voihan niitä tehdä uunissa talvellakin!) - pakastevihannessekoitusta folionpalan päälle, tuorejuustonokareita (esim. Creme Bonjourin Taco toimii hyvin) vihannesten päälle ja lopuksi folionpala kootaan nyytiksi. Grilliin noin 20 minuutin ajaksi, jos vihannekset ovat jäisiä.

Ruoan jälkeen lähdettiin jälkkärijätskille Helsingin Jäätelötehtaan Kaivopuiston kiskalle. Sieltä saa jättimäisen kokoisia jätskipalloja montaa eri makua. Itse ostin päärynäjäätelöä, mutta poikaystävän banaanikin maistui hyvältä...

Kaivarista matkaa jatkoimme Kauppatorin kautta Hietaniemen rantaan ja sieltä Munkkiniemeen (vai -vuoreen?) ja Kuusi- ja Lehtisaaren kautta kotiin. Oli ihanaa ajella ympäriinsä, katsella maisemia ja jutella mukavia. Harmi etten vielä ole oppinut kunnon bloggariksi, joka muistaa kaivaa kameran (tai tässä tapauksessa iPhonen) esiin muutenkin kuin vain asukuvien oton aikaan... Ehkä vielä joskus! :D

P.S. Paavo Pesusieni on mun lemppari!


T-paita / Nickelodeon
Shortsit / Asos
Kengät / Vagabond
Laukku / Marc by Marc Jacobs

2 kommenttia :

  1. hieno paita! :--)
    spongebob on munki suosikki, harmi vaan et mun vastaavanlainen paita on kutistunu pesussa :-(

    VastaaPoista
  2. Kiitos, sain sen tuliaisiksi mun perheeltäni Virosta. :)

    VastaaPoista